Torsdag 20e mars

 
 
 
Åh, snart så är det helg. Fast faktum är att jag har börjat uppskatta vardagar mycket mer än vad jag tidigare gjort. Vafan liksom. Så jävla jobbigt är det inte. Svär lite rakt ut i luften eller köp en chokladboll så känns det bättre och snart skiner solen på dig. Sätt på din absoluta favvolåt och sätt på dig dina snyggjeans. Le! Gud vad jag älskar att le. Brukar le mot okända människor och ibland får man värsta leendet tillbaka och man ba, dig gillar jag. Älskar folk som ler. Och jag älskar att skratta. Må vara det bästa som finns. Och att kramas. Shit pommes frites vad jag älskar kramar. Man borde kramas med folk oftare tycker jag. Typ krama kompisar. Man kramas nog för sällan. Sånt där jag brukar fundera på nivet.
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Men åh vilket härligt inlägg c: (och nej jag sitter absolut inte o läser bloggar nu på historian, hihi)

2014-03-21 @ 10:14:15
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0